Hej jag har tråkigt

Fitta vad tråkigt jag har.
Jag har precis tagit av mina tighta shorts och sitter här med handduk och ska strax hoppa in i dushcen.
Efter duschen ska jag städa färdigt mitt rum som fortfarande ser förjävligt ut och sen ska jag sminka om mig och så.
Och ikväll blir det antagligen utgång. Det lät så på mina föräldrar iallafall.
Jag fick ju min veckohundring iallfall, vilket var skönt!
Men dom slösar jag ju såklart bort på ciggaretter, så dum som jag är -.-
Funderar faktiskt på att inte röka på en hel helg snart?
Fast då måste jag ju sitta inne hela helgen, och låsa in min på rummet och svälja nyckeln!
Har upptäckt att min musik på datan är så jävla uttjatad!
Har runt 160 - 200 låtar i iTunes nu efter att jag rensat bort all gammal musik, och ändå hatar jag det jag lyssnar på just nu!
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och bli människa igen!

VEM ÄR MIN POJKVÄN?


Jo hurreni, jag har en " hemlig " pojkvän. Eller mina vänner vet ju vem det är, men kommer nog hålla det hemligt en liten stund i bloggen! (;
Ni blir nyfikna nu va? 0__o

PUSSEN


Kommentarer
Postat av: m

jesperman !

2009-10-24 @ 13:15:56
Postat av: rebecka

Om ni vill vinna tävlingen så får ni ta och göra så ni får lite röster!

2009-10-24 @ 15:26:09
URL: http://rsundin.blogg.se/
Postat av: Ida

Fånigt att ha en ''hemlig'' pojkvän i en blogg med 10 läsare om dagen. Dessutom märks det att du läser dessies blogg och vill vara som henne, HAHA!

Du sa att du inte skulle sjunka så lågt som jag .

Du har sjunkit så lågt som jag gjorde för flera månader sen då jag försökte mig på att provocera. Det är bara fånigt. Dom platserna är upptagna så kom på något eget hörru. Och ja varför jag skriver det här? Jag tycker jävligt synd om dig och sitter i en håla som hudiksvall där jag inte känner en jävel. Men va fan, sminka dig mer vi vill inte se ditt skabbiga face.



Jesperman? Lilljeppe. HAHA FYFAN

2009-10-25 @ 10:42:34
URL: http://idahedstrom.blogg.se/
Postat av: emma

haha vadå lilljesper?

skaffa fakta innan du öppnar käften ida

finns de bara en jesper i hela världen elleR?

2009-10-25 @ 20:33:51
URL: http://bdvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0