Hello bitches


Har precis varit ute med hundarna och gjort ett finfint videoinlägg, haha.
Men det kommer upp när jag kommit hem!
Och svar till Ida's groooovt patetiska kommentar ;
Lilljesper? Tyvärr, gumman men jag följer inte dina fotspår. Bara för att du har varit tillsammans med honom så behöver det inte vara honom jag är tillsammans med, ellerhur?
Haha, visst läser jag Dessie's blogg, men det är för att jag tycker att den är bra? Inte för att jag vill vara som henne? Jag har liksom mitt eget liv, och jag är mig själv och ingen annan.
Och ifall jag vill ha en pojkvän hemlig för bloggen ett tag framöver, så snälla låt mig bara ha det? Jag får iallafall en pojkvän liksom.
Haha, och du.. Den där " hemlig " som du träffade förut och fixade dig så " fiint " för att den skulle komma hem till dig, haha lilla hjärtat.. din syster? moget, ida.. moget!
10 läsare om dagen? Hahaha, tänker inte ens svara på det där. Om du skryter om att du har 100-200 om dagen så måste jag tyvärr berätta att jag t.om har mer än du.. FÖRLÅT!
MITT äckliga skabbface? Haha, jag är 10000 gånger finare än vad du är, och det har jag vääääldigt mycket folk som tycker också.
Och du, varför gör inte du fler videoinlägg? Jag är säker på att folk kan kolla din blogg bara för att höra dig uttala " R ". Tääänk så många läsare du skulle få isåfall. För det är väl det ända du vill ha? Jag tror inte att du fattar att dom hundra som läser din blogg SKRATTAR åt dig.. Det är sorgligt som faaan.
Aye, jag tänker inte slösa mer tid på dig, som sagt så har jag faktiskt ett värdigt liv UTANFÖR datan, som jag också är beredd att leva. Och lilla du, sluta kommentera min blogg. Jag förstår om du vill läsa den och sådär, vem vill inte det liksom? Men jag orkar inte med dina jävla kommentarer, och jag förstår att du inte har något liv så du sitter och kommenterar folk som är yngre än dig bara för att ha någonting att göra?
Snälla gumman, ge upp. Jag kommer ändå aldrig nånsin att ta åt mig av dina ord, tyvärr :)
Men puss på dig!

Haha, aye. Back to real life!
Sabina ska blogga lite nu, sen ska vi väl kolla på tv eller åka och handla!
Pussen ♥

Me, Ken and Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0