Lista

Mitt namn: Josefine Wiklund
Min skola: Thunmanskolan
Favoritcafé: Öh, vet inte.. (a)
Favorittidning: Veckorevyn eller ngt såntdära.
Bästa saken som händer i vinter: Öh, det blir jul & KellDane kommer till oss igen.
Favoritplagg i garderoben just nu: Haha, ingen aning
Längd: 156.5
Vanligaste färgen på mina kläder: Typ grått
I sommar kommer jag att gå klädd i: Shorts och sånt skit,
Men absolut inte i: Tjocktröja?
Mig själv med tre ord: Social, glad & coolast med Sabina :D
Jag tränar: Joggar med Sabina
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glaaaaad
Är det nåt du absolut inte äter: Champinoner & ärtsoppa
Kläder just nu: Jeans, linne & tjocktröja
Vad sa du senast: " Den fittan snackar skit om min syster "
Fisk eller badkruka: Fisk :DDD
Spelar du nåt instrument: Nejjj :D
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare!
Har du några homosexuella vänner: Det vet jag inte.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nope
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga?
Vad ska barnet/barnen heta? : Om jag skaffar barn ska den vara mobbad som fan, så typ Sten eller Sture
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: NÄHE?!
Rädd för insekter? skojar du eller? x)
Största svaghet: Att bli kittlad
Det här är jag bra på: Jag är bra på allt?
Bästa bok? Fjorton år till salu
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, i december :D
Stökigt eller välstädat? Stökigt..
Gillar du att sjunga? Ja, men bra kanske det inte låter (a)
Anser du att du är stark? Nej :D
Använder du knark? NEJ ?
Kaffe, te eller inget? Te?
Har du en besatthet? Cigg, sorgligt nog
Vem är din bästa vän? Har typ flera ^^
Civilstånd: Singel
Var var du senast? Påväg hit
Vem hatar du mest nu? Vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0