Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

Haha, läste en blogg nyss som snackat skit om mig typ, och hon måste ju verkligen tro att jag tar åt mig!
Jag vet vem jag är, lilla gumman. Och jag tar inte åt mig av din skit som du slänger. Jag förstår liksom inte ens hur du vill komma hit. Alla hatar dig här? Här har du typ tre - fyra vänner kvar? Och det är inte ens alla av dom som tycker om dig. Haha..
Du verkar ju bara vilja starta ett bloggbråk så att mina läsare går in på din blogg och ser ditt äckliga face. Och vet du vad? Det kommer aldrig hända. För jag tänker aldrig länka dig. Du är inte värd alla dom läsare som jag har. Och ifall dom nånsin skulle kolla din blogg gör som det för ett gott skratt!
Du tror seriöst att du har killkompisar här i Knivsta också.
Haha, fan vad roligt det var när du kom in på nordan och satt där i soffan och några få killar pratade med dig, haha herregud vad stolt du såg ut. Men du, vet du vad? ALLA killar som pratade med dig den kvällen satt och klagade över att du var här senare när du dragit därifrån. Kommer inte ihåg en ända som sa ifrån. Vill du veta hur det lät? Det lät typ såhära ;
- Aah, hejdå ***! Ha det bra!
* Du stänger dörren efter dig *
- Asså usch, vafan gör hon här? Så jävla äcklig, klamydiabarn..

Haha, visste du om det, gumman? (; Att dina klamydiarykten fortfarande går runt?
Säger bara en sak. SÅ JÄVLA ÄCKLIG!
Den dagen du ställer dig framför mig och pratar kan jag fundera på att respektera och ta åt mig av det du säger. Fast.. Den dagen lär ju aldrig komma, har jag tänkt på. Vad skulle du få det modet ifrån?
Men gud, tänk om dina vänner i Stockholm läser det här nu, vad rädd jag blev helt plötsligt!
Jag vill ju verkligen inte att dom kommer hit och kanske drar mig i håret eller ngt liknande. Eller inte vet väl jag, kommer hit och kollar på mig. Men gud vad hemskt! Vad ska jag göra?
Snälla bloggen, hjälp mig.. Vad ska jag göra ifall hennes vänner kommer och ska slå ner mig? :(
Alla hundratals som jag har i backup kan ju inte göra något åt hennes typ.. 5 vänner hon har?
VAD SKA JAG GÖRA? :'(

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jossan. Det där va underhållande, skapa ett bloggkrig? nej jag hade tråkigt. och alla dina läsare? dina 80 eller vad fan det va? kom tillbaka när du har minst 500,ok?



Och sen skiter jag i vad folk säger om mig, det är dina fjortiskompisar visst? Dom mognare har börjat acceptera mig i knivsta nu, och jag åker dit för att träffa dom vnnerna som jag har och tycker om. Och ja, nästa gång jag ser dig ska jag gå fram till dig och prata.



Och herregud, varför snackar du skit om mina kompisar här?Du känner dom inte ens du vet inte hur dom är , fan vad du är löjlig! prata om dom du känner .

2009-10-12 @ 18:06:10
URL: http://idahedstrom.blogg.se/
Postat av: jennie

ahha jag älskar ditt slut baby xD <33

2009-10-13 @ 19:52:09
URL: http://liillasysteer.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är så sööt gumman :)<3

2009-10-19 @ 21:15:04
Postat av: Erika

Vad sööt du är hjärtat :)<3

2009-10-19 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0