Såå

Nu har jag duschat, ska strax käka mat.
Nu har jag blivit människa igen, efter duschen!
Inte för att man behöver fixa sig så mycket här ute i skogen vill man väl ändå känna sig fräsch, ellerhur?
Men jaja, vad ska ni sötnosar göra ikväll då?
Det är ju trots allt lov så jag tror inte att ni sitter hemma och kollar tv och geekar data hela kvällen, eller?
Nu ska Sabina ringa hem och uppdatera sin moriii om att vi kommer hem imorgon.
Kanske borde jag göra samma sak..? (a)
Haha, men berätta gärna vad ni ska göra ikväll älsklingar!

Pussen
/ eran josefine

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallojsan! Haft en bra dag?;>



ps; om du är intresserad av en design är det bara och säga till, jag gör gratis :)

2009-10-26 @ 17:45:28
URL: http://mandah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0