Skolan

Sitter i skolan med Emma, Daniel & Jesper.
Dom nördar Farmville och jag pluggar lite smått x)
Känner mig väldigt duktig nu!
Thihi, slutar runt två idag.
Ikväll är det disco, woooow!
Haha, va nördigt.. -.-
Haha, ska kanske dit och bara kolla folket. Annars blir det väl att hjälpa fyllon som varje fredag!
Märkte att ni gillade Sannas gästblogg igår, med tanke på alla mail jag fick!
Så hon kommer att fortsätta gästblogga så ofta som möjligt.
Ska fotografera lite med henne också så då får ni t.om se hur hon ser ut, braa va? :DDD
Haha, aye. Vad gör ni i skolan idag?
Har ett till prov också, gjorde ett nyss!
Shiiiet, kommer faila på det.
Men får nog säga att jag inte kommer kunna göra det eftersom att jag pluggat på No'provet hela veckan!
Får se om min superheta So'lärare godkänner att jag gör det på måndag istället! (a)
Hihi, ni får ha en underbar fredagsskoldag så hörs vi sen!
Puss


8E - love u, guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0