Skrevs ner på papper 6/10



Jag trodde att jag var på toppen. Jag kände mig stolk. Sen kommer den dagen, då känslorna tar över. Då du logga in på msn, ditt namn kommer upp på skärmen, vad gör jag? Jag klickar på ditt namn och så ser jag din bild, och ditt namn flyga framför mina ögon. Utan att styra det rinner tårarna ner på min kind. Vafan? Jag trodde jag kommit över dig. Men ja, tydligen inte. Vad ska jag göra? Vad mer vill gud att jag ska bekämma? Kan jag inte få vara lycklig? Som alla andra? Jag trodde jag var stark tills du kom upp på min dataskärm. Do you want me to come back? Or should i'll stay away?


Kommentarer
Postat av: Helene

söt blogg :D

2009-10-07 @ 18:03:39
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0