Slänger upp en lista

Slänger upp en lista här nu så ni kan lära känna mig liiiite bättre!
Annars är det bara ställa frågor.
Jag svarar på allt ni skriver, jag lovar!

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Pehå, när hon kom in i mitt hus!
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Jag sov.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Satt här och lyssnade på musik.
4. Vad hände dig 1993? - Öh, inte ett jävla skit. Jag var inte ens född.
6. Tre ord varför du sist spydde? - Jag blev äcklad.
7. Vilken färg är din hårborste? - Har flera stycken. Röd, rosa, svart, vit & blå.
8. Vad köpte du sist? - En tjocktröja med foder ( såntdär som värmer ) inuti.
9. Vad fick du senast i present? - En ansiktskräm av min mamma.
10. Vilken färg är din dörr? - Ytterdörren är brun och dörren till mitt rum är vit.
11. Var förvarar du dina pengar? - På mitt bankkort.
12. Hur var vädret igår? - På morgonen var det skitkallt, ville inte ens gå ut. På eftermiddagen blev det solsken.
13. Vart kramades du sist? - Här i mitt hus.
14. Vad ser du fram emot? - Fredag
15. Vad är 15? - En siffra?
16. Vilken skostorlek har du? - 36-38
17. Vill du klippa dig? - Nej, kanske tunna ut håret men inte kortare!
18. Är du över 25? - Neeeej?
19. Pratar du mycket? - Ja, kan jag inte förneka.
20. Kollar du på O.C.? - Ja, fast det går väl inte fortfarande? Elleer? :o
21. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej.
22. Känner du någon som heter Steve? - Nope.
23. Hittar du på egna ord? - Haha, det händer!
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Det är möjligt.
26. Vad har du för mobil? - Samsung
27. Vem ringde dig sist? - Mamma
28. Sminkar du dig? Ja?
29. Har du lockigt hår? - Njae, mer vågigt ibland
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Inget planerat.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Finns flera.
32. Hur många gånger har du svurit idag? - Några gånger.
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - Hello bitch!
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - Nej.
35. Ska du jobba imorgon? - Nej, skola.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Pehå.
37. Vad borde du göra nu? - Gå ner och vila så huvudvärken går över.
38. Har du något smeknamn? - Jossan, Josse, Fine, Wikeluder m.m
39. Sover du mycket? - Så mycket jag kan.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Vetinte.
41. Vad ska du göra på lördag? - Gå ut?
42. När var du ute sist? - Ute och festa eller ute uuute?
43. Har du gråtit idag? - Nej. Det tror jag inte.
44. Är du en glad person? - Oftast.
45. Har du roligt nu? - Nej
46. Vad äter du helst? - Olika
47. Vem var du med sist? - Syster & Pehå
48. Vad heter din mamma? - Maria
49. Vad är hela ditt namn? - Josefine Maria Victoria Wiklund
50. Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, de tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0