TÄVLING!

Nu är det så att jag har jättetråkigt och kollade igenom gamla grejer en snabbis. Hittade lite som jag inte ville ha.


En lila t-shirt/linne med svarta prickar, ( som ni ser )
Skriv ert namn så lottar jag ut vinnaren efter helgen!


En massa hårprodukter, hårspray, hårmouse och annat.
Man vinner ju såklart inte allting, men jag lottar ut två hårspray, två hårmouse, två hårinpackningar & en Jane Helen shampoo & balsam!

Skriv era namn antingen i mail, sms eller kommentar!
[email protected]
0736939468 - comviq
KOMMENTERA UNDER.
Du kan också ringa eller höra av dig på något annat sätt.

Den som vinner grejerna får ju självklart också en länkning om du nu har en blogg!

PUSSEN


Kommentarer
Postat av: jennie

tihi, jag är helt klart med och tävlar här asså! ;D <3

2009-10-22 @ 19:55:34
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: jennie

hårsaker (i) (a) <3

2009-10-22 @ 19:56:02
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0