Varför satte jag mig igen?

Vafan startade jag datan igen för?
Jag måste verkligen lägga mig ner i sängen, musik i öronen och blunda bort hela kvällen.
Fast först ska jag duscha!
Har inte klätt på mig kläder idag heller.
Så här sitter jag med mina underbara rosa pyjamasbyxor och vita linne, hot huh? ;)
Jag är ju sjuk, så wtf?!
Men som sagt, jag vägrar stanna hemma imorgon också, så då tänker jag faktiskt slita mig upp och gå till skolan.
Aye, ni får ha det bäst.
Btw, kanske får en ny telefon ikväll. Eller inte ny, men kanske tar pappa's gamla!


Den här har jag just nu. Den jag vill byta till finns under.  
 
Jag vill hellre ha den här, för jag orkar inte med touchen på den andra!
+ att all min musik finns i sonyericsson minneskortet också.
Vilken tycker ni att jag ska ha?

Pussss på er

Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra med dig?=)

2009-10-07 @ 19:30:27
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0