Asso jag orkar inte fixa de längre!

Haha, nu dampar jag på dom här videoinläggen.
Jag skiter i de x)
Thaha, ska ringa Shinyar nu så ska vi möta Emma & Hanna vid tåget.
Funderar på att käka en snabbmiddag på Mojjen för jag pallar inte vänta tills käket severas här!
Ska prata med Hanna om vad som hände igår och så.
Men tyvärr, alla bloggläsare. Vill inte dela med mig såhär allvarliga saker om mitt privatliv.
Men ni får ha en underbar lördag.
Jag drar ut till Lagga ikväll med Hanna, Christopher, Emma & Rebecca, så jag kommer ha dunderkul!
Puss på er
eran josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena. skulle du vilja kolla min blogg o säga vad du tycker. inte lätt att vara en killbloggare här i denna världen. så stötta mig gärna.

tack på för hand.

/beloni

2009-09-26 @ 15:19:58
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: bebis

hahahh såå sööt älsklingsgodis,

och du föresten jag fårva me dej och morsan vill att du ska komma hit oftare så hon får bilda sn egen uppfattning och lära känna dej bättre:)<3

2009-09-28 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0