Atle


Bilden är gjord i paint lite snabbt, så mobba den inte! x)
Atle, min största idol på denna jord.
Du är så grym, skönaste rösten och dom finaste texterna.
Ditt léende och texter har räddat mitt liv flera gånger, tro det eller ej.
Ingen kan slå din röst, din stil och dina låtar.
Jag är ingen liten nörd som söker länk på din blogg.
Jag är en liten nörd som vill visa dig hur omtyckt du är.
Alla tänker säkert nu att ;
Vad vet hon? En liten fjortis från Knivsta som ligger mitt ute i ingenstans, vad vet hon?
Tro mig, jag vet!
Jag har varit med om det mesta och hört och lyssnat.
Mitt musikintresse för andra försvann helt första gången jag hörde dig sjunga, första gången jag läste dina texter.
Ingen känd rappare/ hiphopare mäter sig med dig.
Du ligger på topp.
På toppen i mitt hjärta.
Hjärtat som är fyllt med din musik!
Vetinte om det är sån stor risk att du läser det här nu, men ifall någon annan gör det så jag ber er att lyssna på honom.
Den välkända Atle, kungen inom musiken.
Iallafall i min värld, där finns det ingenting som slår honom!
Men Atle, ifall du läser dethär så ta åt dig grovt av texten.
Du & din musik får mig bokstavligen att må bra!
Jag, Josefine Wiklund ska förklara med detta starka ord att ;
JAG ÄLSKAR DIG

Atle's blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0