Att göra

Slänger upp en lista med vad jag ska hitta på imorgon för skoj.
Listan går från att jag kliver upp till att jag inte vet ngt mer x]
Imorgon ska jag ;

 Gå upp och äta frukost
 Duscha
 Klä på mig
 Lägga fram smink, platttång osv
 Sminka mig & platta håret
 Gå till skolan
 Sega genom 8 timmars skoldag
 Gå hem
 Duscha
 Käka middag
 Blogga
 Ringa runt
 Gå ut
 Va ute (?)
 Komma hem
 Käka macka & oboy
 Lägga mig i sängen och lyssna musik
 Sova

Hahahaha, roligaste listan ever, right?x)
Haha, nejrå jag skoja bara.
Kommer inte komma sånadär tråkiga saker i framtiden, inte så långa iallafall.
Skrev bara i brist på saker att snacka om..
Ha det bäst, bitches!
Puss
eran josefine


Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L E

omg fett söt du är!:o

2009-09-01 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0