Cp?

Inlägget blev helt cp, men whatever jag pallar inte bry mig!
Den här veckan har jag redan träffat 3 kända personer :o
eller, kanske 4.. det beror på hur man räknar x]



KELL DANE,
världens mest kända piercare var hemma hos familjen wiklund i lilla Knivsta.

 

OLA,
programledare för Wild Kids & Myror i brallan ( tror jag ? ) var i Rullsand och spelade in nya avsnitten av Wild Kids


JOCKE,
den lilla muppen från Gävle som rappar. Grymt bra röst har han! Tillbringade delvis helgen med honom också.

Träffade KEN RING också, men den bilder kommer senare ifall jag lyckas få upp den på datan.


Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L E

omg hahahah jag såg han piercaren på stan härromdan :o fett coolt :D hahaha så HÄR JÄVLA FUL!

2009-09-01 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0