Fråga - svar

en fråga, vem är den där k som va ledsen i fredags?
och vem följde dig en bit hem ?

svara gärna på mina frågor :)

Svar till : ................. (?) xD

1. Jag tror inte att jag vill avslöja det här i bloggen vem det var som grät med tanke på alla rykten som blir fel här i knivsta. Så tyvärr, men det är en bra killkompis till mig, och han är inte direkt killen som gråter.

2. Det var Tom Drakeskog som följde mig en bit hem. Vi har varit skitbra kompisar ett tag nu och han är som en bror för mig. Dock tillsammans med en av mina bästa vänner som är jättesöta tillsammans!


Kommentarer
Postat av: ................

är tom och sanna tsm ? :)

2009-09-29 @ 18:01:41
Postat av: jagheternågot

är du vän med ida hedström? XD



och är de ngn mer än du som du känner som har blogg och e från knivsta så kan du väl länka dit:)

2009-09-29 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0