Frågorna ;

1. Har du varit kär i mig?
- frågan som kom ifrån Daniel Andersson från Sala har jag faktsiskt varit kär i. Jag tror att jag var kär iallafall, kändes verkligen som det. Och det vet du redan om, sötnos!

2. Vad tycker du om mig?
- fråga från Kendrik Pettersson.
Jadu, Ken. Jag tycker som sagt att du är en grymt bra vän. Finns alltid där och ställer upp till hundra vilket läge som helst. T.ex när min syster var i trubbel och jag gick i taket, du höll ner mitt humör och gjorde mig lugn, som du alltid gör! Dock tycker jag inte om dig inom förhållanden, du är liksom ingen kille som jag skulle lita på, tyvärr.

3. Favoritmat?
- Min favoritmat är faktiskt pyttipanna. Lite udda, kanske. Men jag skulle kunna leva på det hela livet!

4. Vad gör du oftast på fritiden?
- Oftast är jag med mina vänner, men nu ska jag och Sabina börja jogga två gånger i veckan. Och kvällsjoggningar kommer jag också att börja med snart! Så det kommer bli min vardag en tid framåt. Sen tycker jag också om bio med vänner eller en mysig fredagskväll med en pojke!

5. Är du oskuld?
- Att ni fortfarande ställer den frågan? Jag är inte oskuld, blev av med den när jag var 12. Skulle göra väldigt mycket för att få tillbaka känslan som oskuld igen!

6. Är du kåt?
- Haha, att ni ens vill att jag tar upp såna frågor i bloggen. Men som alltid, jag svarar på allt ni frågar! Nej, jag är inte kåt nu.

7. Har du comviq?
- Såklart jag har comviq. Mitt nummer står någonstans nere på min blogg, try to find it (;

8. Tycker du om mig?
- frågan från Koff.
Jag tycker om dig som vän, jättemycket!

9. Skulle du kunna kyssa mig?
- från Koff igen.
Haha, jo det är klart jag skulle kunna!

10. Vill du att jag kommer till din skola?
- frågan från Koff, IGEN.
Haha, det vore jättekul hjärtat!

11. Varför bloggar du?
- Eftersom att jag inte har bilddagboken längre så kände jag att jag måste ju fortsätta på något sätt. Så jag fick hjälp med att starta en blogg, och nu kan jag inte sluta bara! Vore så fel att svika alla läsare. Men ni får ju kommentera lite mer, tycker jag!

12. Hur gammal är du?
- Jag är bara 14 år, men tycker dock att jag är mogen för min ålder!

13. När är återträffen med alla Rullsands-barn?
- Det blir på jullovet nu iår. Hoppas verkligen att alla kan komma! Men Alexander från Gävle isolerar sig och vägrar typ komma. Synd om honom tycker jag. När det kommer folk från Borlänge och Göteborg till Uppsala tycker jag att han kan lägga ut 100 kr på en kväll med det bästa folket. Vi träffas ju faktsikt bara 2 månader om året!

Det var alla frågor jag orkar skriva nu, haha!
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0