Gamla tider

Kollade igenom Jennie's bilddagbok nyss och såg dom här oerhört gamla bilderna.


Det här är en del av våran klass någon gång i februari/mars-09?



Första bilden, jag på slöjden för rätt längesen. Innan sommarlovet.
Andra bilden, jag i musiken's hus i uppsala när jag var där med Jennie i vintras. Kommer du ihåg det, gumman?
Tredje bilden, jag & Erika i rulltrappan på Åhlens (?)
Fjärde bilden, Erika, jag, Josefine & Jennie när vi käkade typ glass på lastkajen vid Ica?
Det jag vill komma fram till är att jag saknar dom här tiderna som fan.
När vi liksom precis lärt känna varandra bra.
Jag vill komma tillbaka till den känslan.
Känns som när man är nykär, fast i vänner liksom..
Förstår ni?
Finns det någon som förstår?

Aye, nu ska jag fixa käk och sen dra ut.
Btw, min comviq kompis är fortfarande slut.
Måste ladda på snart, ska be min mamma göra det fan!
Pussss
eran josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0