God kväll?

Hej alla underbara!
Precis kommit hem.
Mötte upp Karin vid tåget precis när jag kom hem, skoj att träffa den underbara bruden igen!
Var sjukt längesen jag va med henne ensam.
Haha, vi satte oss utanför Ica med Tom, Alex & Tommy.
Det stod någon kines vid Flitiga fingrar och dansade till sin musik i Ipoden.
Hahaha, såg helt jävla sjukt ut.
Han stod HELT ensam i centrum och dansade.
Lite pinsamt.. Eller skulle ni göra så någon gång?
Haha, så är inte ens jag när jag är full.
Och då är jag inte normal eller.
Thaha, aye. Vi stod där på andra sidan gatan och skrattade åt honom ett jävla bra tag tills Tom går fram och dansar med honom i typ en minut innan han dööööör av skratt!
Haha, det var sjukt roligt.
Höll fan på att dö av garv!
Aye, sen gick vi in och köpte cola sen följde jag med Karin till tåget när hon skulle hem.
Sen så gick jag hem.
Och nu sitter jag här!
Haha, va kul ni borde ha som läser om min kväll som inte ens va intressant! haha
Men aye, nu ska jag nog sluta skriva..
Hörs senare eller imorgon efter skolan!
Pussss
eran josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0