Godmorgon!

Nu är jag vaken, alla sötnosarna.
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men direkt efter skolan åkte jag in till stan med Alexander, Victoria, Sanna, Johan och där mötte vi upp Niklas.
Vi gick på bio senare på kvällen, alla utan Johan då som drog iväg med några andra.
Vi kollade på filmen " Sommaren med Göran " som var så sjukt bra!
Klas skulle egentligen också komma, men han hann inte till bion!
Tycker det var grymt synd, ville verkligen ha med den sötnosen!
Aye, filmen va grymt bra iallafall!
Alla ni som har sett den kan ju skriva vad ni tyckte om den också, och vilken scen som var er favorit.
Mina favoritscen var nog där i slutet när Alex & Ann gifter sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0