Hemma igen :'o

Är hemma nu igen, haha sov bara över natten!
Och btw, åkte kl 22 och kom fram typ 23 någonting, så typ somnade jag på en gång.
Vaknade halv 9 imorse och började fixa mig, sen åkte jag till furuvik runt 10.
Där träffade jag Jesper Westerlund som jag gick runt och lodade mig med.
Efter ett tag träffade vi Veronica som går i en annan 8:a på våran skola.
Haha, hon trängde sig före alla i kön för att åka med mig, syster & Jesper!
Haha, skön brud asso..
Men aye, vi gick runt där och åkte karuseller och skit, va rätt långtråkigt eftersom att dom har tagit bort allt roligt!
Såg en jättedeprimerad apa, fett synd om sötnosen!
Den bara satt där och glodde rakt ut genom sin glasbur och glodde på folk.
Såg fan ut som att den skulle typ dö när som helst, ville aldrig gå därifrån!
Men aye, iallafall..
Får höras imorgonbitti eller lite senare!
Puss
eran josefine

Här är bilden jag lovat på
Ken Ring
Puss


Kommentarer
Postat av: victor

hej vilken söt blogg

2009-09-10 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0