Kärleksfrågor x)

Har du kysst någon idag? Hah, nej.
Har du haft sex idag? Nej
Har du ett förhållande? Nej.
När går gränsen vid otrohet? Puss typ.
Är du romantisk? Haha, det vet jag inte.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Har du nångång slagit någon? Haha, ja?
Har du lekt med någons känslor? Ja
Länge höll ditt längsta förhållande? Det mindre seriösa var typ 4 år. Men de seriösaste förhållande jag haft varade i 11 månader och 27 dagar
Hur länge var ditt kortaste? 1 dag typ, haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu vill jag nog vara singel, tror jag.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Dum fråga, skulle jag aldrig vara.
Är du en bra pojk/flickvän? Ja, det hoppas jag.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Sako, tror jag faktiskt. Om man räknar bort min lillebror.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Avslöjar inte det här, tror jag.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Ja
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 20 tror jag, någonting sånt
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, de kan liksom ta slut när som helst!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0