Mobiltexter

Gick igenom min telefon nyligen och hittade en massa texter som jag skrivit som förklarat mina känslor.
Det är inga låtar, inga dikter eller någonting.
Det är texter som förklarar hur jag kände just då.
Här kommer dom ;

Jag vill gråta och bara få ur all smärta. Men smärtan stannar kvar och mina tårar har fastnat. Kan inte gråta längre. Glädjetårar kommer hela tiden, men sorgen i mitt hjärta kan aldrig släppa sitt tag. Hade hoppats på att det försvann med tårarna, men hur mycket jag än gråter så finns den kvar. Tänker inte gråta längre. Har äntligen lärt mig att det inte gör någon nytta.
___________________________

Du är så jävla vacker, ditt léende är perfekt. Att du lämnade mig har jag ännu inte fattat.. Varför blev det såhär? Jag försöker att lämna det bakom mig men mitt hjärta glider isär. Finns ingenting att leva för utan dig i min närhet. Kan inte fatta att du blev trött på min kärlek. Baby, min ögonsten, min ängel, mitt allt. Sako Safarian, is it over, is it true? Oh, tell me why. Give my heart a chance to say goodbye.
___________________________

Jag vill inte se de mer. Vill inte minnas. Men även om jag blundar så finns det alltid där. Jag försöker skrika men det kommer inga ord. Bara rösterna i mitt huvud som aldrig tystnar. Jag knyter ihop mina händer och ber en bön. Snälla gud, kan du höra mig? Jag behöver din hjälp! Smärtan försvinner aldrig. Aldrig
____________________________

Mitt liv går åt fel håll, hur ska jag nånsin få in rätt riktning igen? Jag försöker att vara stark. Jag gillar dig fortfarande, det har jag alltid gjort. Men jag kan inte säga det till dig. Då verkar jag svag., och då kommer du tro att du kan komma tillbaka när du vill. Så är det inte. Jag orkar inte bli sviken längre. Jag tänker låtsas att jag inte är intresserad längre, det kanske får dig att kämpa. Och ju mer du kämpar, ju mer litar jag på dig. Hoppas du är seriös den här gången iallafall.
_____________________________

Jag sitter fast inne i min själ. Jag vill komma ut. Jag skriker efter hjälp men det finns ingen som hör mig. Varje gång jag lägger mig eller sitter tyst försöker jag prata mer er. Jag försöker att be om hjälp, men förstår inte hur jag ska  göra. Kan jag bara prata med mina vänner? Kan jag gå till mamma när jag vill prata? Nej men vafan, jag vill inte prata med mina närmsta. Jag vill prata med någon som inte känner mig. Någon som lyssnar men kanske inte riktigt förstår. Det spelar ingen roll ifall den personen förstår, sålänge den lyssnar så känns det okej. Snälla gud, lyssna på mina böner. Jag vill inget annat än att få hjälp.. Snälla hjälp mig!
______________________________


Dom flesta texterna är ganska gamla, men inte alla.
Har så jävla mycket mer texter, men det är mycket mer privat som jag helst inte vill lägga ut här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0