Puss för kvällen

Nu ska jag fixa mig iordning för sängen!
Ska krypa ner i min säng och kolla på den nya serien som börjar kl 21.00!
För er som också vill kolla, det börjar om en halvtimme på 4an!
Såå, den serien verkar skitbra och jag ger den här kvällen en puss för att den kommer vara mysig.
Någon som vill smsa medans jag ligger och myser framför tv'n?
Här är mitt nr ;
0736939468 - comviq.
P.s, inga pengar på luren så svarar inte på dom som inte har comviq!
Puss
eran josefine

Och vilka snyggingar är med i den serien då? (a)
Haha, har jag sagt att jag träffat honom till höger? (;
När han var skitpackad gick han in i mig och hängde på min axel och bad mig att inte åka frittfall på Gröna Lund!
Haha, jag smälte vid det tillfället!
Dock har jag inte träffat Persbrandt än.. Förutom i mina drömmar då (a)
Utan tvekan dom snyggaste vuxna karlar i hela Sverige!


Kommentarer
Postat av: jennie

köpte på en sida, måste vara medlem, kostade typ 50kr eller nå sånt ;D <3

2009-09-14 @ 07:05:42
URL: http://liillasysteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0