Saknat dig grabben

Min syster's ex skrev precis till mig på msn, och nu webbar jag med honom.
Har saknat honom som fan :'o
Alla gånger han slog mig och alla tider då han hittade på smeknamn till mig x)
Senapsflaskan när mitt hår blev gult och gråtant när det blev grått, haha remember?
Saknar ditt skratt och era disneykyssar, haha..
Förlåt om jag påminner dig nu när du läser dethär, men blir bara tvungen att förklara :o
Hoppas att vi två inte kommer sluta ses nu när det tog slut mellan er.
Vill verkligen träffa dig igen, känns som evigheter sen!


Snygga vi är här då


Kommentarer
Postat av: Robin husby :)

hahah Vafan jossan ?xD jaja, folk är ju lustiga :p.. den som inte fattar vem jag e så kontakta josaan :)

2009-09-06 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0