Sjukling

Gick hem från skolan efter första lektionen, mitt huvud pallade inte.
Är helt slut, har ingen röst, snorar som fan, och är hur yr som helst.
Texten på datan bara flimmrar förbi mina ögon, har svårt att läsa och skit.
Är helt jävla borta.
Men nu sitter jag och lyssnar på låten jag la upp igår, vilket får mig att må bättre.
Han är riktigt jävla grym, bara är så!
Hans röst får mig fan att må bra ju.
Men aye, back to the point - jag är sjuk.
Kan det vara svininfluensan?
Hur vet jag om det är de?
Hur får man reda på det, och vad händer?
Är det verkligen dödligt?
Är botemedlet farligt?
Snälla hjälp mig, jag är jätteorolig.



Skolfoto imorgon, vem vill missa det liksom?
Om jag missar det kommer jag dampa sönder!
Iallafall, alla får ha det superbra så uppdaterar jag snart igen!
Puss
eran josefine


Kommentarer
Postat av: metin

svininfluensan har samma symptoner som vanligen influensa, det enda sättet att få reda på om det är svininfluensa är att kolla upp det hos någon läkare, chalas

2009-09-01 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0