Skolan

Jag har inte uppdaterat sen vi drog i lördags, och jag bryr mig faktskt inte.
Ni får fan ta och börja kommentera lite mer, annars kommer jag nog sluta blogga.
Har haft en frågestund via telefon & sms här till bloggen, så lägger upp dom senare eller imorgon!
Idag efter skolan ska vi ut och sälja kakor, jag, sabina & jesper.
Sen ska jag och sabina ut och jogga.
Sen ikväll kanske det blir nordan.
Men vi får se om jag orkar uppdatera senare.
Tänk på kommentarerna, kom igen. ni är ju folk som läser, varför inte bara kommentera vad ni tyckte på en gång?
Aye, puss på er
josefine

Kommentarer
Postat av: ..............

en fråga, vem är den där k som va ledsen i fredags?

och vem följde dig en bit hem ?

svara gärna på mina frågor :)

2009-09-29 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0