Visste ni?

 Visste ni att jag älskar Tokio Hotel?
Joni, det gör jag faktiskt. Och nu tänker säkert alla bara " men usch, de bögbandet? " Men vet ni vad? Jag skrattar åt er som tänker så! Bögband? Vart har ni hört det? Så alla killar, med långt hår och som inte rappar är bögar? Thaha, patetiska tankar ni har, älsklingar!
Tycker att det är så hemst, i början av sjuan fick jag höra så mycket skit om Tokio Hotel så jag bryr mig inte om ert snack längre, det är hemskt! Att jag har blivit så trött på er att jag inte ens lyssnar. Såfort ni tar fram en massa skitsnack och massa smuts att slänga på dom så stänger jag av, jag lyssnar inte. Jag BRYR MIG INTE.
För vet ni varför?
Både jag, och deras tusentals fans vet om att dom inte är bögar, någon av dom!
Så fortsätt med erat bullshit, men dethär tar ni inte ifrån mig!
Det är de jag har kvar, och det jag håller fast i!


Me love this guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0