Förlåt för mitt utbrott igår

Men hjärtat pallade inte! Hv tog guldet, på förlängning ( såklart? ) och jag blev lite arg.
Men iallafall, igår var jag ute med Sanna som jag inte varit med på jättelänge?
Det var skönt att träffa henne igen efter dom här praoveckorna och påsklovet, för vi har nog inte träffats under den tiden tror jag. Träffade också Robin igår, som jag inte träffat sen innan påsklovet heller, helt underbart att se alla igen! Känns allvarligt som att jag har varit isolerad i tre veckor typ, haha!
Men jag tänkte lägga upp ett par bilder från gårdagen.





jag måste ursäkta dom två sista bilderna, men det var kallt som fan och jag blir fett stel när jag är kall, haha. man kan ju inte vara snygg hela tiden? ;)

jag älskar dig, sanna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0