Första dagen på prao

var ett rent ut helvete!
Haha, nejdå. Så illa var det inte, men det var inte speciellt roligt alltså!
Jag har ju som sagt prao i en liten etta, en klass alltså.
Typ hela första timmen satt dom och skrev vad dom hade gjort på lovet, första lektionen var typ en och en halv timme och dom skrev typ två rader var? Man ba HALLÅ?!
Sen hade dom typ rast i 20 minuter och sen hade dom matte i typ en timme.
Adam - Kan du hjälpa mig?
Josefine - Visst, med vadå?
Adam - 7+3
Josefine - Aah men det är 10
Adam - Varför det?
Josefine - För att det blir så?
Adam - Men hur kan det bli så?
Josefine -
MEN SKRIV DET BARA

Jag ska stå ut med dom här ungarna i två veckor!
Jag tror jag dööööööör, helt seriöst. Inte för min skull, utan för ungarna! Kommer sluta med att jag dödar dom eller någonting sånt, haha. Är liksom redan trött på dom. Men som tur är har ju jag & sabina klassrummen mittemot varandra. Fast vi träffas ju iofs bara två gånger om dagen typ, men ändå.
2 raster har vi på hela dagen, alltså 2 rökpauser till klockan 14.00?! Tror ni jag klara mig bra? (:

Bilder från dagen kommer snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0