FREDAG

"Nej det är inte värt det :P De som tycker det är jobbigt kan ju göra en länklista på sin blogg med bloggar man följer istället :P :)"

Svar på min fråga igår, om det var värt att byta namn för att det är jobbigt att skriva?

Sen var det en som frågade om jag kände någon som ville gå på Lady Gaga's konsert? Det vet jag inte faktiskt. Känner många som gillar henne och som vill gå, men vet inte om det är någon som faktiskt ska gå. Så, där har du svaret på din fråga.

Men idag är det fredag och jag ska antagligen träffa Jennie, min bebis!
Hon berättade för mig idag att hon är hemligt förälskad i mig, och gissa glad jag blev! Jag har ju haft känslor för henne jättelänge och bara väntade på att hon skulle säga desamma om mig.. ;$
Men vi får se om det händer någonting mellan oss ikväll, för isåfall tror jag att det äntligen kommer att bli vi.. Tack Gud, för att du lyssnade på mina böner!









haha..


Kommentarer
Postat av: jennie

tihihiih, och imorgon lär vi få visa ännu mer vad våra känslor är, en hel natt ensamma tillsammans! <3

2010-04-17 @ 00:41:35
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0