Godmorgon på er!

Igår var jag ju som sagt ute med Jennie, vi gjorde inte så mycket. Vi var typ på nordan, gick ner och handlade med Åsa på ica, och typ spelade kort och sjöng lips. Finns ju inte så mycket mer att göra där o;
Men när vi skulle ner och träffa Maja, som jag umgås med på somrarna nere vid tåget skulle Dennis & Alex också iväg, så vi frågade om skjuts ( inte långt alls ) men vi orkade inte gå! Så vi pressade in oss fyra stycken i Dennis lilla epa. Dennis körde, Alex satt bredvid, jag satt i Alex's knä och Jennie satt typ på sätet och dörren?
Det var så himla trångt att jag höll på att dö! Och jag fick ju sitta hur cp som helst eftersom jag hade huvudet genom taket nästan, den är ju ganska låg!
Ni kan ju tänka er hur roligt det såg ut?! Jag och Jennie satt och skrek hela resan typ och han hotade med att köra in i en annan bil om vi inte slutade skrika. Haha, det påminde mig. Satt och muppade på paint igår när jag kom hem och ritade faktiskt när vi satt i bilen, haha ni måste se!

ni måste ju bara erkänna att jag har paintskillz?!?!?!?! o;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0