Godmorgon?

Haha, nejdå. Jag vaknade faktiskt klockan två idag, och jag har faktiskt sovit inatt! Första gången jag sovit ordentligen sen i måndags, fett skönt! Fast jag somnade typ klockan fem, men dom timmarna jag sov vaknade jag bara två gånger, det är framsteg som fan. Febern har lagt sig rejält, nu är det bara hostan och snuvan som måste försvinna tills imorgon. Annars är allting prima, jag drogar mig på alvedon och allting går prima!
Igår kollade jag på Bad boys 2 med mamma, sjukt bra film! Efter det kollade jag på en film som heter " Ett päron till farsa " som jag inte ens kommer ihåg vad den handlar om. Jag var väl helt borta i min alvedon eller någonting, haha (((((:
Just nu lyssnar jag på How did we change - Erik Segerstedt, så sjukt bra låt!
Men nu ska jag glida runt lite bara och sen ska jag nog gå ut och sola!

PUSS PÅ ER


i miss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0