Hahahaha, moget

Den personen som kommenterade med Emma's bloggadress, väldigt moget! Jag vill inte ens veta vem det är, för det rör inte mig. Men jag tycker att det är så jävla löjligt!
Men jaja, jag tänker inte lägga ner min själ i dedär, men de svaret som jag gav till "Emma" igår ger jag istället till tönten som kommenterade med hennes adress :)
Just nu sitter jag och lyssnar på Laleh - Big city love, som jag drogat sönder dom senaste veckorna.
Men så kan det gå om man hittar någonting man gillar ;)
Tänkte langa en bild på facelook och sånt skit, men jag fastnar verkligen inte på bild idag!

PUSS PÅ ER, MINA.. HMM, VAD SKA JAG KALLA ER? d:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0