Jag älskar dig, Blondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hej allihopa, jag har inte orkat skriva någonting ända sen jag kom hem för jag har suttit och deppat över att jag börjar skolan på måndag igen, och jag vill verkligen inte lämna mina små gullegrisar i klassen :(
Så under tiden har jag suttit och lyssnat på maaaassa Tokio Hotel låtar på mina gamla skivor, jättegamla låtar typ. Helt underbart!
Men ikväll ska jag träffa Jennie igen, min lilla solstråle.
Åh herregud, fick ett "avskedsbrev" av alla ungar i klassen idag, jag höll på att dö, så himla gulligt!
Måste skriva ett inlägg där jag skriver allt som dom skrivit i det, haha.. UNDERBART!
Allting är underbart idag, det är fredag, supersoligt och jag ska träffa Jennie. Kan inte bli så himla mycket bättre (a)
Tillbaka till rubriken, satt och typ muppade mig på paint och gjorde en bild av typ 5 % av alla bilder jag har på Blondaa, haha tönt? xd

jag älskar dig, bebis.. thihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0