JAG ÄR HEMMA

Och till den fega kommentaren på " Mormor's place " inlägget.
Menar du på bilden eller för övrigt bara? (:
Då kan jag svara på båda två ^
På bilden var jag inte borta ett dugg, som sagt så dricker jag inte och har inte gjort det sen i somras, så jag var helt nykter där, som du kanske fattade.
Och om du menar för övrigt borta, alltså allmänt så kan jag vara det ibland också, men du ska få höra en hemlighet.. 
Det är det som gör mig så speciell..

Back to the point ;
Jag är hemma igen, ska snart äta och sen träffa älskling som jag inte träffat sen i måndags!
Är det någon som vet ifall nordan är öppet i knivsta eller alsike idag? Så jävla kallt ute nu för tiden ju!
Underbart att träffa mina föräldrar igen, nu när jag varit hos mormor i två dagar.
Men jag köpte iallafall en tröja, en foundation och en sminkbortagning.
Till syster ; En skjorta, foundation och sminkbortagning.
Och till bror fick det bli ett par skor och skateboardhandskar :)


tröjan


Kommentarer
Postat av: MESTELSAH

mjaow :D

2010-04-09 @ 17:52:07
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0