Jag hatar rubriker mest i hela världen

Sitter just nu i mitt vardagsrum och tänker på Martin, min bebis.
Haha, vadå beroende? Och nej, jag har inte precis upptäckt han och hans blogg, har läst den ett jävla bra tag nu. Men jag har alltid gillat honom, fast inte riktigt "kommit ut" med det, haha.
Men idag ska jag träffa Jennie igen, antar att vi kommer sitta någonstans och sola eller något sånt eftersom att det är så bra väder! Man får ju ta och utnyttja det medans det fortfarande är kvar, har hört att det blir regn imorgon? Men jag vet inte! Ja, men nog om min dag. Senaste tiden har min blogg verkligen gått uppåt, mer besökare och jag gillar faktiskt att blogga igen!
Men nu har min mamma gjort färdigt maten till mig, mohaha livet är underbart!
Men ni får ha det bra!

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0