Jag saknar dig

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen.
Jag saknar dig Pelle Johansson.
Alltså det är helt sjukt egentligen, att du försvann bara sådär. Om jag kunde spola tillbaka tiden skulle jag spola tillbaka den till sommarlovet 2009 och aldrig släppa hem dig igen. Och om du hade åkt hem hade jag inte gett fan i att svara på dedär smset du skrev.. Jag svarar inte så ofta på "Hej, vad gör du?" när folk skriver. Men vafan gjorde jag inte det den där gången för?! Du skulle varit här med mig nu, jag vill ha dig hos mig.
Du har ju tyvärr lämnat oss alla nu, men du kommer föralltid att finnas kvar i mitt hjärta. Jag kommer aldrig att glömma dig. Jag kan inte glömma ditt vackra léende, ditt skratt..
Helt sjukt att du inte finns kvar hos oss. Jag ber för dig varje kväll, jag ber Gud att lämna tillbaka dig.
Men tack Gud, för att jag fick låna din ängel ett tag.
Du försvann alldeles för tidigt, du var ju bara sjutton år. Jag kommer ihåg när du lovade att du skulle köra runt mig när du skaffade bil. Du fanns där för mig så himla många gånger, bad mig att inte vara rädd för hinderna som kom i min väg. Du fanns alltid där, och det är jag evigt tacksam över. När jag såg dig skratta lös mitt liv upp på nytt. Jag kommer liksom inte på något mer att skriva, men du måste veta att jag alltid älskar dig, Pelle. Jag väntar alltid på dig, hoppas att du kommer tillbaka ner på våran jord.
Jag älskar dig, kommer alltid att göra.

92-01-22 - 09-12-11


Kommentarer
Postat av: victoria

Så otroligt vacker.. Saknar dig Pelle Baby<3

2010-04-30 @ 22:27:48
URL: http://vwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0