Min kväll, natt & dag

Igårkväll kollade vi film och bara myste sönder hela kvällen och natten. Somnade någongång runt halv fem eller liknande. Låg och höll om Mathias underbara tröja hela natten och vaknade upp med den i min famn på morgonen efter (a) Sen gick vi typ och käka frukost, kollade på en halv film typ tills Mathias ringde och frågade om jag & sabina ville ha skjuts tillbaka till knivsta. Så vi började fixa oss och sen åkte vi. Han släppte av oss vid särsta och vi satt där och chillade ett tag innan vi drog till kiosken, köpte en Monster. Då kom Tom och gjorde oss sällskap ett tag, när han hade dragit kom typ Fast, Agge, Pehå & Victoria. Då drog jag hem och käkade, sen kollade jag på Djurgården - Linköping, och såklart vann älsklingarna! Och just nu sitter jag och dricker påskmust och äter EuroShopper - choklad.
Och just nu är jag mer megaförälskad i Jennie's bror än vanligt, haha -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0