Mina bebisar's lappar

Ni måste ju också tänka på att dom faktiskt bara går i ettan och inte kan stava så bra! Jag skriver precis så som dom har skrivit.



Från Ylva till Josefine
Jag saknar dig när du inte är här.
I love you. Jag komo sakna dig

Från Theo till Josefine
Jag tycker du har ett fint leende.

Från Adam till Josefine
Jag tycker du skriver fint.

Från Astrid till Josefine
Bu är bra på att arbeta

Från Alma till Josefine
Jag saknar dig när du inte är här
I love you Josefin

Från Magnus till Josefine
Jag tycker om att arbeta tillsammans med dig

Från Jacob till Josefine
Jag tycker att du skriver fint.

Från Nina till Josefine
Jag tycker att du är hjälpsam.
Josefin du moste stana du måste helsa på.

Från Wilma till Josefine
Jag saknar dig när du inte är här.
I love you Jusefin

Från Arvid till Josefine
Jag tycker du är hjälpsam.

Från Lina till Josefine
Jag saknar dig när du inte är här
Hejdå Josifin

Från Erik till Josefine
Jag vill inte att du slutar
Snela stana

Från Linnea till Josefine
Jag tycker att du är hjälpsam
Josefine! I love you!

Från Oscar till Josefine
Jag tycker att du har ett härligt skratt
Du är snel. Nej du mosde stana kvar.

Från Jesper till Josefine
Jag tycker du skriver fint

Från Alexandra till Josefine
Jag tycker om att arbeta tillsammans med dig.
Josefine är best i hela väd

Från Signe till Josefine
Jag saknar dig när du inte är här.

Från Tilde till Josefine
Jag tycker att du är hjälpsam.
Det är jete tråkit att du ska lemna os för att jag jilar dej jete myke.

Från Elin till Josefine
Jag tycker om att arbeta tillsammans med dig
Josefine är söt är fin

ÄR DET INTE UNDERBART?! SÅ HIMLA SÖTA!


Kommentarer
Postat av: jennpenn

säger ju att ungar är underbara :D

gud så gulliga dom är!

2010-04-24 @ 18:47:11
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0