Mormor's place

Ska strax hoppa in i duschen tror jag, sen ska jag och victoria nog ut och glida järnet här i Edsbro. Knivsta är fan nästan en storstad jämfört med dehär ^^
Haha nejdå, men det här är litet! Får väl se vad vi hittar på senare, vi har varit och köpt filmen " Luftslottet som sprängdes ". Så det blir väl till att kolla på den då! Och ikväll är det också Supersugen på tv, som man absolut inte får missa! Tänkte bara uppdatera litegrann faktiskt. Blir inte så mycket uppdatering när jag är här ute, SÅ UNDERBART VÄDER! Har typ solsting snart alltså.. (a)
Jag & min bror har slutat upp med vårat eviga bråk också, och är nu sams igen! Allting löser sig hos mormor alltså, (:
Men nä, nu ska jag ut och sola lite mera, måste ju få färg till sommaren såklaaaart!

PUSS PÅ ER, SMÅ PUDDINGAR


En till bild från i måndags!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e helt borta

2010-04-09 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0