Neo

Idag när jag vaknade var det en hund (?!) i vårat hus, som mamma var hundvakt till. Den har allvarligt talat försökt döda mig! Den har bitit mig över hela armarna, han har bitit mig i ansiktet och jag vet inte vad. Idag när jag kom hem från skolan typ dödade den mig för fan. Läskig liten krabat. Men ja, back to the day. Idag har jag som vanligt varit på praoen, sjukt jobbigt med barn!
Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Det är djurgården - hv7 match idag, smfinal.
Och det är typ skitviktigt för mig. Men djurgården möter ett sånt jävla bra lag så jag är inte så säker på att dom kommer vinna alltså.. Men jag hoppas verkligen det! Då kommer ni att få se en glad Josefine ett tag framöver D:


Go for it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0