Säljare!

Imorse klev jag upp klockan nio och fixade mig och så för jag skulle vara nere vid ica och sälja grejer till klassen. Skulle stå där med Sabina, Lillen & Filip.G i min klass, men Sabina sover i uppsala så hon kom inte, Filip bor i Långhundra och hade ingen aning om att vi skulle sälja idag, så ingen av dom kom. Jag ringde Lillen hela morgonen men hon svarade inte?! Jag fick panik, tänk att stå där nere själv? Men precis när jag började gå så ringde Lillen mig och sa att hon kommer, så jävla skönt!
Men nu ska jag fixa mig lite sen ska jag träffa Jennie!
Ska sova där ikväll, så får se om jag uppdaterar senare!

PUSS MINA ÄLSKLINGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0