SERIÖSASTE NÅNSIN

Namn: Josefine Wiklund
Födelse år: 1995
Bor: Knivsta
Familj: Mamma, pappa, syster & bror
Gillar: Äta SKINKA
Favorit plats att äta på: Hemma
Gillar: De stod ju alldeles nyss?
Bästakompis: Vet inte D:
Känsla just nu: Glaaaaad
Varför: För att jag är coooooooooool?
Favorit mat: Pasta med ost & skinksås
Vad har du på dig nu: INGENTING
Vad för smink har du på dig nu: Ingenting
Vad för smink brukar du ha: Foundation, ögonskugga, "läppstift", mascara och oftast rouge
Har du druckit: Ja
Är du stolt: Ja förfan
Ska du fortsätta dricka: Nej
Har du rökt: Ja
Har du rökt vattenpipa: Ja
Har du snusat: Ja
Är någon kär i dig just nu: Jadå, allihop!
Vem: Alla?
Har du haft sex: Nej, jag är oskuld
Har du gjort andra saker än sex: Nej, aldrig..
Vill du ha sex: Nej..
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nej?
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: Jaaaa :'(
Håller du vad du lovat: Nej, varför skulle jag göra det?! Så jävla onödigt ju
Har du dåligt självförtroende: Öh, ja? Alla älskar mig, så varför skulle inte jag älska mig själv?
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Öh, nej?
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Nej, jordgubbar gör en tjock? Alltså hallå s;
Saknar du någon just nu: Nej, jag saknar aldrig folk. Dom saknar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0