TVÄTT TVÄTT TVÄTT

Ikväll ska jag tillbringa kvällen till att.. inget annat än tvätta!
Min mamma tvättar ju inte mina kläder, så det får jag göra själv. Har faktiskt märkt att det är jättemånga i min ålder som fortfarande låter sin mamma/pappa tvätta åt dom? Jag hade också gjort de ifall min mamma ville tvätta mina kläder, men hon vägrar göra det, haha.
Men jag ska även kolla på matchen ikväll, såååklart!? Eftersom att djurgården inte får ha sina fans där ikväll eller nästa match i Jönköping (?) så tycker jag jävligt synd om dom. Men dom klarar det nog iallafall! Vi får aldrig sluta tro på dom, KÄMPA DJURGÅRDEN! åh, jag älskar när dom ropar så på matcherna, helt underbar känsla!
Men ja iallafall, nu ska jag ner och slänga in första högen i tvättmaskin. Och btw, sa jag att jag skulle tvätta heeela min garderob? Man måste ju passa på när man inte har någonting att göra (a)
Och nej, hela min garderob är inte full med smutskläder, men dom kan ju aldrig bli för rena, haha!

& Emma,
jag har inte den där tröjan varje dag, inte ens i närheten. Jag tror jag har använt den tre-fyra gånger sen jag köpte den, men jag har oftast tagit bilder när jag har haft den på mig. Så, tyvärr. Du hade fel (:
Puss på dig

OCH PUSS PÅ ER MINA SMÅ GULLEGRISAR!


snart fyller faktiskt jag & sabina år också!
s - 9 dagar
j - 12 dagar

UNDERBART


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0