Älskade

älskling, med smink..

Som dom flesta kanske sett på facebook så står det att jag har ett förhållande. Och det är faktiskt sant, efter all den här tiden, haha ;)
Tänker inte gå in på detaljer om hur vi träffades och sådär här på bloggen, men alla mina vänner kommer få veta såfort ni frågar :) Men ja,
Han heter Simon, han bor i Bålsta, han är underbar & bäst och helt fantastisk. & han kommer hit imorgon ;$
Jag älskar dig, Simon Fredricsson <3


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag fixa mig och så. Senare ska jag ut med Jennie, sötnosen!
Sen ska vi träffa min syster & Karin. Saknar Karin som fan, fast jag träffade henne sist jag var i Knivsta, haha..!
Nu ska jag sluta skriva, för duschen skriker efter min morgonfrisyr, knullruffs.. :( haha!

PUSS PÅ ER, MINA HJÄRTEGULL!


Kommentarer
Postat av: sabiiiiiiinaaaaa

tack för att du glömde mig

2010-08-08 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0