Fredag den 13e

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's all right because I love the way you lie

Godmorgon, alla mina små gullungar!
Nu har jag varit vaken i typ en timme eller något sånt. Har hunnit käka lite frukost och tagit en morgoncigg. Har sovit så jävla skönt inatt alltså..!
Haha, det är fortfarande skitmånga som faktiskt inte tror på att jag har färgat håret? Haha, snacka om att folk är vana med mig som blond! Jag har börjat vänja mig litegrann med håret iallafall, och min pojkvän tycker att det är fint så då bryr jag mig inte så mycket mer ;)
Men just nu sitter jag och lyssnar på låten I Love the way you lie, eller vad den heter. Med Rihanna & Eminem. De är nog den bästa låten som nånsin gjorts. På länge iallafall!
Jag orkar inte skriva så mycket mer, idag åker jag upp till Rullsand, på fredagen den 13e..! Vi kommer säkert att köra ner i diket eller någonting sånt. Basse & Bella är där uppe nu iallafall, så vi kommer ju iallafall ha någonting att göra.
Vad ska ni göra i helgen?

PUSS PÅ ER, ÄLSKADE


där sitter jag och äter.. BLOOOOONDA HÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0