Hej jag är trött

Har sovit gott som fan inatt med älsklings andetag i örat (genom telefonen..!)
Nu sitter jag här i pappa's gamla tröja som jag sovit i, orkar inte byta om, orkar inte gå och duscha, orkar inte äta, orkar inte röka, orkar inte blogga.. Alla håller på att städa undan allting, säsongen är slut nu, buhu :(
Dehär är sista helgen, sen NO MORE RULLSAND. Det är både skönt och tragiskt, kommer sakna att bo i husvagn på helgerna. Men nästa sommar gäller de, då kommer vi upp igen! Nu tänker jag bjuda på ett par random bilder som jag precis har tagit..!

PUSS, får se om jag uppdaterar något mer

 

en nyvaken, osminkad Josefine. Bjuder på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0