Skoldag nr2

Idag var andra dagen i skolan, med riktiga lektioner!
Det var ingenting speciellt, segade mig igenom hela skoldagen med benen släpandes efter mig.
Dom flesta i klassen slutade kvart över två idag, själv slutade jag kvart i fyra!
Har teknik med min blandgrupp på torsdagar sista lektionen, och vet ni vem vi har som lärare?
MÅRTENSSON! För er som inte vet vem det är, det är en lärare på våran skola som i stort sätt alla hatar..
Har bara pratar & pratar & pratar, han blir skitarg om man säger ett minsta lilla knyst och ja, han är helt konstig.. Honom ska jag ha nu i femton veckor framåt, en dag i veckan. Det är alldeles för mycket för mig!
Nej men jag ska inte klaga, håller mig där en gång i veckan, gör skiten han ger mig och går ut med ett Godkänt i Teknik. Svårare än så är de ju inte? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0