Sovmorgon

Jag är trött, jag vaknade först klockan sju imorse och sen vaknade jag igen halv nio. Då tänkte jag att jag inte orkade somna om, så jag gick upp. Eftersom att jag inte får någon lunch på onsdagar med  tanke på att min sovmorgon stryker den så får jag käka hemma. Idag har jag inga cigg, för att jag inte fixade mina sysslor här hemma igår, så nu är jag på jävligt dåligt humör och kommer antagligen att vara det hela dagen om inte någon liten ängel bjuder mig på en cigg. Eller om A eller I kan ge tillbaka mina cigg som dom är skyldiga mig, men de verkar ju fan aldrig hända..!

Måste slänga upp en sjukt bra låt av Atle ( buhu på att han slutar :( )


Atle & Gudde - I skuggan av ett monster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0