Spenderar natten med älskling

Först vill jag tacka Emilia som kommenterade inlägget " Jag älskar dig "
Tack gumman, snart ses vi igen!


Jag saknar verkligen alla vänner i klassen, eller ja. Alla i klassen. Är ju inte direkt vän med allihopa, men alla har en bra egenskap iallafall..! Men ja, ska strax hoppa in i duschen, eller så tar jag ett bad. Har inte bestämt mig riktigt än! Idag åker jag till Bålsta och spenderar natten med min älskling! Kaaaaanske uppdaterar därifrån, men vi får se! Igår märkte jag att när jag spänner min käke så hör jag inte lika bra som när jag slappnar av? Är det bara jag som är lite speciell eller har ni det också så? ;) Slår vad om att ni just nu sitter och spänner käken och lyssnar, hahahaha. 
Nu ska jag röka & duscha. 

PUSS, LOVERS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0